Rumored Buzz on ریزش مو و درمان

Wiki Article

درمان ریزش مو هورمونی در طب سنتی پس از تشخیص ریزش موی هورمونی توسط پزشک برخی از افراد ممکن است به جای درمان‌های شیمیایی به روش درمان خانگی ریزش موی هورمونی روی بیاورند.

تسلط به دیگر زبان ها دکتر حکیم حسین خیراندیش متخصص طب سنتی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استفاده از رژیم‌های غذایی با خاصیت ضدالتهابی. برخی از افراد ممکن است از قرص‌های روی یا بیوتین و همچنین مکمل‌های رشد مو هم برای درمان ریزش موی صورت خود استفاده کنند.

ممکن است تحقیقاتی مانند آزمایش خون یا آزمایش پوست برای یافتن علت ریزش مو انجام شود.

پوست و مو کرم گیاهی آبرسان گیاهی روغن گیاهی برای پوست لوسیون ماسک عطر ارگانیک آرایشی صابون گیاهی شامپو گیاهی عسل طبیعی

خوشبختانه درمان این نوع ریزش امکان پذیر است. برخی از روش‌های درمان ریزش هورمونی مو در زنان شامل موارد زیر است:

برای مثال قرص‌های ضدبارداری یا داروهای شیمی درمانی نیز باعث بر هم زدن تعادل هورمون‌ها و ریزش موی هورمونی می‌شوند.

برخی محصولات مانند اسپری‌های مقاوم به دمای بالا، آسیب‌رسانی حرارت به مو را کمتر می‌کنند. قبل از حالت دادن موهای خود در مواقع اضطراری از این محصولات استفاده کنید.

Your browser isn’t supported any more. Update it to have the best YouTube practical experience and our most recent characteristics. Learn more

برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین کلینیک کافیه فرم زیر رو تکمیل کنید

ریزش موی سر یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. هر فردی به نوبه خود به دنبال راه حلی برای درمان ریزش مو می‌گردد.

موی سر پرپشت در اعتماد بنفس و زیبایی فرد تاثیر بسزایی دارد. به همین دلیل تلاش افراد بر این است که موهای پرپشتی داشته باشند. اما بعضی درمان ریزش مو و رویش مجدد مواقع علت ریزش مو را متوجه نمی شویم و به همین علت در هنگام امتحان راه های درمان ریزش مو نیز نتیجه نمی گیریم.

 اقدام به تهیه بسته‌ای با عنوان ، بسته ریزش سکه ای مو کرده است که در آن تمامی محصولات مورد نیاز برای درمان این بیماری را قرار داده است.

Report this wiki page